ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Mrtve nevjeste






   Žao mi je što kasnim s ovim postom čak 1 dan. Nadam se da se ne ljutite. Jučer sam imala puno posla i nisam uspjela staviti. Vjerojatno je većina od Vas već počela maškarati. Moje frendice i ja počele smo u subotu, točnije u petak, ali tada nismo bile zamaskirane. Moram se pohvaliti da mi je ispalo jako dobro. Šminkala sam 7 svojih frendica i zadovoljna sam rezultatom. Moram priznati da je bilo dosta teško raditi jedno te isto 7 puta. Već mi je pred kraj bilo svega dosta pa je bilo na nekima nekih sitnih greškica, ali se nadam da će Vam se svejedno sviđati i dati vam možda neku ideju za Vašu masku. Tu je najbitnije kupiti dobru šminku koja je namijenjena baš za maškare. Meni se ova naša i nije sviđala jer je na nama izgledala dosta mokro, ali dobro. Ne znam koju smo kupile jer je već sve u smeću. Ostala šminka i nije toliko bitna, osim maskara naravno. Sada ću vam pokazati nekoliko slika. Ako Vas nešto posebno zanima u vezi tog make-upa, možete slobodno pitati. Obukle smo se crne, bijele ili crno bijele haljine. El i ja smo bile u mrežastim najlonkama i bile smo obute u visokim crnim čizmama. Imale smo veo na glavi. Ako imate tamnu kosu biti će bolje s bijelom veom jer će se bolje uočiti :). Kosu smo prvo mislile ovu stranu gdje smo crtale natapirati ili nakovrčati, a drugu stranu pustiti urednu, ali ipak smo se odlučile da sve obje strane natapiramo. Ja neću pisati u detalje jer se sve vidi na slici. Inače većinom je cure šminkala El, a tapirala Ve:. :) El i Ve! <3

1 komentari:

Anonimno kaže...

Preodlično!Imaš li još nekih ideja za razred(moramo se svi isto maskirat)

Objavi komentar