srijeda, 27. veljače 2013.

Šareni Leopard

Dobra večer! Evo, ja dugo nisam sastavila novi post pa sam to odlučila napraviti danas kada imam nešto slobodnog vremena. Pokazat ću Vam jednu manikuru koju je dosta jednostavno napraviti pogotovo ako imate točkalicu. Lakovi koje sam koristila su essence colour&go bež-roza lak i njime sam prvo nalakirala cijeli nokat. Nakon toga trebao mi je ljubičasti lak (Avon nailwear pro-vivid violet) s kojim sam napravila kao nekakvu francusku manikuru, znači obojila sma vrhove noktiju. Nakon ljubičastog laka koristila sam blue escape također od Avona. S njime sam napravila (pomoću točkalice) nepravilne točke. Vi odlučujete koliko točkica želite. Ja sam ih ovdje napravila malo. Možda bi bilo ljeppše kada bi bile sitnije i gušće. Poslije plavog koristila sam neki crni kojeg više nemam. Dobro će doć bilo koji. Uzmete čačkalicu i obrubite crnim lakom plave točkice s 2 ili 3 crte koje se ne smiju spajati. One isto moraju biti nepravilne i različitih duljina. Na kraju još sve prekrijte zaštitinim lakom kako bi vam manikura duže trajala. Nadam se da Vam se sviđa. El! <3 


3 komentari:

Anonimno kaže...

moram probat, svaka čast:D

Unknown kaže...

Probaj, nije teško..:D Javi ako je uspjelo

Anonimno kaže...

predobro jee

Objavi komentar