petak, 1. veljače 2013.

Vampiri i pauci



  Evo, opet nam dolazi vikend, a s njime i početak maškara. Vjerujem da se svi vi volite ove dane prerušavati. Ve i ja već imamo mnogo ideja što bismo mogle biti. Sutra se prerušavamo u 'kosturske mladenke' i look ćete moći, na blogu, vidjeti u nedjelju. Danas ću Vam pokazati svoje djelo od Noći vještica. Ono može nekome od Vas dati inspiraciju za nadolazeće dane. Žao mi je što Vam neću moći pokazati jednu fotku vampira izbliza, nažalost, ona je izbrisana, no nadam se da ćete i ovako uspjeti nešto vidjeti. Ve i sebi sam napravila dosta jednostavan i malo 'strašan' make-up. Kapke sam prekrila crnim sjenilom, a nakon toga sam na jednom kutu oka nacrtala paukovu mrežu, a na drugom je pauk izlazio 'iz oka'. Ovo je, dakle, bilo jednostavno. Najviše se ponosim svojim vampirima. U vampire su se prerušile moja sestra i njezina prijateljica. Tu sam najviše koristila ljubičaste i roze nijanse s kojima sam uokvirila oči. Puno tuša, tamne obrve, krv oko ustiju (tu je poslužila crvena tempera). Odjeća je također dosta jednostavna. Obje su obukle crne hlače, crnu majcu ili košulju te crne čizme. Svi znamo da vampiri imaju plašt pa su ga tako imale i one. Još se jednom ispričavam zbog samo dvije slike koje ću vam pokazati. Drugi put ću paziti i slikati više puta te nikako brisati..:D Ako imate kakvih pitanja u vezi tih dvaju make-upova, slobodno pitajte.
Nadam se da Vam se sviđa. El! <3

P.S. Na slici je i naša frendica s paukovom mrežom preko cijelog oka koju nisam ja šminkala, ali je također ispalo predobro.

0 komentari:

Objavi komentar