srijeda, 21. kolovoza 2013.

Wanna be your sunshine

    Evo nas opet nakon dugoo vremena. Bile smo na moru, zajedno :D, pa nismo imale vremena pisati. Na moru nismo lakirale nokte posebno, već samo u jednu boju pa sam se zaželjela neke posebne manikure. 2 dana nakon što smo se vratile, napravila sam žutu francusku manikuru. Meni se sviđa pa ću podijeliti s Vama iako je jako jednostavna. Vjerojatno to sve već znate raditi pa Vam ne moram objašnjavati. Najvažniji lak koji sam koristila vidjet ćete na jednoj od slika. Osim njega, vidjet ćete i šljokice. One su iz Dm-a i namijenjene su za kapke, no ja sam ih odlučila malo iskoristiti i za manikuru pošto ih ima puno, a na očima ih nemam baš često. Osim tih dviju stvarčica, još Vam samo treba proziran lak kako bi sve to ostalo na mjestu.
P.S.-post je dobio ime prema žutom laku. Pa pogledajmo kako je to ispalo. Nadam se da će Vam se svidjeti. El! <3


0 komentari:

Objavi komentar