subota, 9. veljače 2013.

Crno bijeli svijet


 Dobar dan svima! Dugo nisam pisala jer sam opet bila zauzeta. Danas ćete dobiti više novih postova. Prvo ću Vam pokazati make-up koji sam radila Ve. Vrlo je jednostavan. Nakon pudera i svega što je veznao za to, na oči sam nanjela bazu kako bi sjenilo duže izdržalo na kapku. Nakon toga, uzela sam bijelo svjetlucavo sjenilo i nanjela ga preko cijelog kapka. Slejdeći korak je da na malo manje od pola kapka nanesete tamno sjenilo. Tu sam koristila sivo sjenilo. na kraju još stavimo maskaru i olovku i gotovo! Mi u našem kraju gdje živimo baš i nemamo naviku stavljati ruž. Eventualno sjajilo, ali ovaj ga put nisam stavila iako mislim da bi odlično pristajalo. Lako, brzo, jednostavno i lijepo. Tu vam je i slika proizvoda koje sam koristila. Nadam se da Vam se sviđa. El!






0 komentari:

Objavi komentar