utorak, 12. veljače 2013.

Maškare ča mogu maškare


Žao nam je što vam ovo nismo stigle prije pokazati, ali makar su mašakre za ovu godinu gotove možda dobijete ideju za sljedeće.

U petak smo imali maškare u školi. Svaki razred se u nešto maskiro i iza 3. sata smo ludovali po školi. 1. razred bili su navijači, 2. razred (El i ja) spavači, 3. razred su bili Pipi Duge Čarape, a 4. razred, maturanti koji sve i pripreme, bili su grčki bogovi.

 El je šminkala svoju sestru navijačicu. Na oku i na licu joj je nacrtala grb. Pa pogledajte kako je ispalo :)





















Imam jednu sliku na kojoj smo moja frendica i ja kao spavači. Obukli smo se svi u pidžame, uzeli plišane igračke i jastuke i malo natapirali kosu da stvarno izgledamo kao da smo se upravo probudili. :D



U subotu smo El i ja bile opet mrtve nevjeste. Išle smo same van bez ostatka ekipe pa smo imale više vremena da sebe što bolje uredimo. El je ovoga puta kostur na licu ispao puno bolje. Imamo samo jednu sliku s jednom drugom frendicom i još jednu sliku dok me El tapirala jer se nismo stigle slikati, a i već imamo post o mrtvim nevjestama :)



I to je to. Maškare su za ovu godinu nažalost gotove, nadamo se da smo vam pomogle da dobijete neku ideju! :)

Ve :)

1 komentari:

Anonimno kaže...

ODLIČNO!Samo jedno pitanje nevezano za ovo!Kako vidjeti cijeli blog odjednom..mislim stalno mi izlistava ljetne manikure do maškara sam došla slučajno.

Objavi komentar