petak, 29. ožujka 2013.

Zeleni Leopard

   Opet smo aktivne. Dok su praznici svi imamo viška vremena pa tako i ja. Opet sam dobila neku volju za lakiranje noktiju. Danas ujutro sam opet odlučila lakirati. Počela sam s francuskom manikurom koja mi nije bila dovoljna pa sam opet dodala svoj najdraži uzorak, leopard. On mi je jako lagan za radit. Zelenog (neonskog) još nikad nisam radila. Za sve postoji 1. put. Na ovom blogu već imate jednog sličnog, ali sam svejedno odlučila staviti i ovog. Opet sam nokte premazala s lakom essence colour&go u nijansi sweet as candy. Obožavam tu nijansu. Već ju u bočici ima jako malo pa moram kupiti novu jer mi se jako sviđa. Zatim sam napravila francusku manikuru. Nakon toga sam točkalicom napravila zelene točke. Taj zeleni lak sam kupila u ljekarni za samo 5 kuna. Ne znam ima li toga u vašim gradovima. Na kraju sam još obrubila točke crnim, nepravilnim crtama što se vidi na slici. Mislim da je ljepše čim su više nepravilne. No o tome odlučujete vi. Još premažete nokte bezbojnim lakom i gotove ste. Nadam se da vam se sviđa. El! 


0 komentari:

Objavi komentar