petak, 29. ožujka 2013.

Smeđe mašnice


Opet se ispričavam što nisam i ja neko vrijeme pisala, ali nisam imala stvarno vremena. Zato sam si danas dala malo više posla. Inače ovo je trebalo biti s crnim i bijelim lakom, ali pravi bijeli lak sam posudila frendici. Nisam imala ideje što drugo napraviti pa sam ipak odlučila ovo, ali s drugim bojama, smeđom i zlatnom. 
Nisam stigla slikati sve po koracima jer su mi bile baš crkle baterije na fotiću, ali nadam se da ćete znati što raditi :) 
Prvo sam polovicu nokta nalakirala zlatnim lakom, a zatim sa smeđim krenula crtati mašnice. Prvo sam napravila dva trokuta iz kojih sam povukla jednu crtu i iz te crte produžila po dvije manje. I tako još jednu. Na kraju u sredinu dva trokuta stavite dijamantić, šljokice što god nađete. I ja sam još u mašnicama nacrtala bijele točkice jer mi je bilo inače nekako sve prepusto. Nadam se da vam se sviđa! Ve :)





0 komentari:

Objavi komentar