petak, 26. travnja 2013.

Inspiracija majicom


Hello :) Ispričavam se što ne pišemo više često, ali bliži se kraj škole i mislim da svi zante koliko ima posla, učenja i svega.. Samo da dođe ljeto pa ćemo mi češće pisati. I još se ispričavam zbog lošijih slika ovaj put, ali pune mi se baterije od fotića pa sam morala s mobitelom slikati. Sutra ću staviti još koju bolju sliku :)
Ovo je dosta jednostavno. Htjela sam nekako nalakirati nokte, a da nisu opet jednobojni i sjetila sam se da imam 2 laka u istoj boji u kojoj je majica koju ću obući danas za van. Od tud i ovaj smiješan naslov posta :D
Prvo sam s rozim lakom nalakirala pola nokta. (Možete, a i ne morate koristiti selotejp. Nekima je lakše s njim, ali meni ne). Zatim sam na drugu polovicu nokta stavila sivi lak. Kada se osušilo prošla sam po sredini s crnim lakom sa šljokicama i zatim sam još jednom prošla po sredini s essence nail art lakom. I to je to. Ništa komplicirano, ali ipak se nadam da će vam se svidjeti :)


Majica koja mi je dala ideju.

Lakovi koje sam koristila. 




Ve :)

0 komentari:

Objavi komentar