utorak, 2. travnja 2013.

Crna mačka


Danas sam čitala lektiru "Crna mačka" i sjetila se da sam jednom imala i ja crne mačke na noktima, ali nisam stigla staviti na blog.
Ako imate duže nokte napravite francusku manikuru, a ako imate kraće, kao ja ovdje, nalakirajte polovicu nokta u neku boju. Zatim uzmite točkalicu, ukosnicu, pribadaču i nacrtajte šapice na svim noktima osim na prstenjaku. Šapice neka imaju deblji i tanji dio. Oko tanjeg dijela nacrtate još 4 točkice. A na prstenjaku crnim lakom napravite francusku manikuru i iz toga potegnite još 2 trokutića. I zatim sa strane nacrtajte još i rep. Nadam se da vam se sviđa. Ve :)


Uz nokte frend mi je slikao još i brodić kojeg sam napravila :P



6 komentari:

Anonimno kaže...

preslatko:) super ste curke :D

Unknown kaže...

hvalaaa :)
i El se zahvaljuje :)

Anonimno kaže...

Super je(: Postavite novi post:)

Unknown kaže...

hvalaa :)
stavit ćemo uskoro nešto :)

Anonimno kaže...

Napišite nešto! Više nemam inspiracijeee xD

Unknown kaže...

evo upravo pišem novi :)

Objavi komentar