utorak, 25. lipnja 2013.

Medo manikura

    Evo mene opet nakon dugo vremena. Ljeto je počelo, škola završila pa sam opet dobila volju za lakiranje noktiju. Najradije bih napravila svaki dan nove. Danas ću vam pokazati manikuru koju sam napravila nakon što sam kupila dvije nijanse prelijepih essence lakova (ako nekoga zanima koje su neka slobodna pita). Zaljubila sam se u lakove čim sam ih vidjela i jednostavno su morali završiti u mojim rukama. Manikuru krasi prelijepi slatki medvjedić i ona je zaista jednostavna i svatko ju može napraviti. Ja volim raditi jednostavne manikure. Većina se sastoji od leopard uzorka ili francuske manikure, no ova je malo drukčija. Naredne dane pokazat ću vam ih još nekoliko.
Pa počnimo! Prvo nokte nalakiramo, naizmjenično, jednim i drugim lakom, a nakon toga, na zeleni nokat idu roze točkice, a na rozi zelene točkice. Prstenjak nalakiramo zelenom bojom.
Lakši dio smo završile i čekamo da nam se prstenjak osuši. Kad se on osušio, na kraju jedne strane nokta napravimo polukrug. Medvjediću dodamo uši, oči i nosić, kao što možete vidjeti na slikama.
Nije preteško i sigurno ćete sve uspjeti. Manikura je baš slatka. Nadam se da Vam se sviđa.
El! <3




0 komentari:

Objavi komentar