četvrtak, 27. lipnja 2013.

Mašnica nokti

    Evo mene opet s jednim postom kao što sam obećala. Ovaj put pokazat ću Vam kako sam sebi nalakirala nokte za sestrinu krizmu. Imala sam ljubičastu haljinu pa sam htjela i ljubičaste notke. Pronašla sam jedne vrlo lijepe na internetu i pokušala prekopirati. Vi odlučite ako je dobro ili ne. Postupak ćete vidjeti na slici, a malo Vam mogu i objasniti. Sve nokte sam nalakirala nježno rozom nijansom. Počekala sam da se osuše, a nakon toga sam, na palac i srednji prst, zalijepila ružičaste cirkončiće. Na malom prstu povukla sam dvije crte različite debljine i nijanse. Na kažiprstu sam opet napravila jednake crte jednakih nijansi, a na prstenjaku sam napravila mašnicu.  Ako vas zanimaju nijanse lakova slobodno pitajte. Kao i lakovi na prošloj manikuri, i ovi su novi. Jako mi se sviđaju i sigurna sam da ću ih opet kupiti. Ovaj nježno rozi je super za ljeto. Nadam se da će vam se sviđati. Žao ni je što nemam više slika. Pa pogledajte! :) El! <3 


0 komentari:

Objavi komentar