srijeda, 3. srpnja 2013.

Pčelica

    Konačno se opet sunce nadvilo iznad našeg grada. Nema ljepšeg od visokih temperatura ljeti. To popravi svačije raspoloženje. Nadam se da će ovakvi topli dani ostati barem još nekoliko dana. Kako su došle veće temperature, tako sam i ja odlučila pokazati još jednu svoju manikuru. Riječ je o slatkim, malim i radišnim životinjicama, pčelicama. One su vrlo zanimljive zbog lijepih žuto-crnih prugica. Pronašla sam nekoliko slika na internetu i odlučila sve njih sklopiti u jednu svoju manikuru. Žao mi je što nemam više slika. I molila bih Vas da mi oprostite zbog nereda oko noktiju. Žurila sam pa nisam uspjela urediti sve kako treba..:)
opet ovdje možete uokčiti žutu francusku manikuru..:P Nju možete doista vrlo često naći kod mojih manikura.
Nadam se da će vam se sviđati. Mislim da Vam ne treba detaljno objašnjavati, ali ako zatreba slobodno recite. Zanima li vas nijasna lakova, koji su opet novi, slobodno pitajte. Do sljedeće manikure! ;)
El! <3 

2 komentari:

Anonimno kaže...

slatko :)

Unknown kaže...

Hvalaa :) Probaj i ti :)

Objavi komentar